Ok jag ljög

Aaa, cykel var ju inget alternativ, men nu är det så att det ska vara fint väder imorgon och jag vill till utsund. Så imorgon, eller idag då, ska jag och becca CYKLA till utsund för att bada och bättra på brännan lite. Det värsta med att cykla är inte att cykla dit, det är att cykla tillbaka.. man är trött och vill hem + att man brukar inte vilja vara där så länge heller så då är det bara att sätta sig på cykeln och cykla de där 2 milen hem igen.. But it's worth it, jag har inte tränat på jättelänge, jag känner mig äcklig och bigbutted :(
Måste bara lägga till att låten Moonriver i Breakfast at Tiffany's som också spelas i Sex and the City är chillmode. En klassiker and not really my style, but I like it!

(Som sagt har jag inget liv just nu så inga bilder)

Kommentarer
Postat av: becca

geek :D

får se om det blir ett första dopp idag då..

2009-06-23 @ 10:14:40
URL: http://beccaeriksson.blogg.se/
Postat av: M A R I E . A N K A R B Å G E

"jag har inget liv just nu så inga bilder"

hahahahha, :'D.

finns det inga bussar ut till utsund? oO

2009-06-23 @ 13:53:07
URL: http://maariankarbage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0