Long time no see

tjaao.
Har inte uppdaterat på ett tag nu, har inte orkat/glömt.
För några dagar sen fick jag reda på att det inte skulle bli någon Management-linje på Thoren BS så då var allt piss. Vet inte alls vad jag ska göra. Om jag ska gå på Thoren så finns det fortfarande Business-linjen kvar men den är typ SP och jag är "sämst" på de ämnena, är mkt bättre på NO ämnen än med språk... Jag vill INTE bo kvar i Avesta så NV här var INGET alternativ, och jag måste gå en linje som jag får inackorderingsbidrag på så jag funderar på IB, international på Katedralskolan. Jag har inte sökt det programmet men mother har ringt och dom sa att det fanns platser så det är ganska lungt, jag måste bara åka dit och göra nå matte- och engelskatest.
Sen är det min B-day imorgon 8 Juni. Jag har inte önskat mig någonting.. nuförtiden önskar man sig ingenting längre. Det blir det de blir, pengar kanske, det accepteras alltid ;)
pusshejjjj=)


(har inte tagit nå bilder alls så jag lägger in en gammal på beccis rumpi :))

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägger ut nakenbilder på mig va äre för stil!!!!!!

2009-06-08 @ 17:21:24
URL: http://beccaeriksson.blogg.se/
Postat av: M A R I E . A N K A R B Å G E

MORE UPDATES PLEASE, THANK YOU VERY MUCH.

2009-06-10 @ 19:57:14
URL: http://maariankarbage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0