Länge sen, igen....

Ett tag sen jag skrev;)¨
Har haft klassdag idag. Marie slog i huvudet i dörren och glömde att hon inte fick klottra på skåpen. Det blev sanering för hennes del, *evel laugh* Tjejerna förlorade tävlingen vi gjorde så vi fick stanna kvar och städa lite. Killarna kom med våra nya snyggaste skoltröjor också. Sen drog jag och becca på billigaleggingstill9ornaslekarjakt. Drog först till: Coop, hm, åhlens, hm, lindex, b-young, hm och till sist vero moda, där vi inte trodde att de skulle finnas men där fanns de:D Sen blev de solariet, vänta ett tag... Ellen kom, *suck* gillar inte den tjejen........................ Jorååååå klart jag gör ;). Hon drog in på 2an och vi tog 4an. Efter ca 1h var det att gå ut i de tråkiga vädret till bussen.


(Video på Maries sanering kommer. Håll ut!)



"Minst 2 av lagmedlemmarna med en kändis"

Nya leggings till 9ornas lekar och schnögga skoltröjan. .... Dåligt brun man ser ut i det där ljuset...

PS. Min sistah hade studentbal i tisdags =)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fan vad fin hon var! assnygg klänning! Och vi hade snyggaste klasströjan! ;)

2009-06-13 @ 16:39:21
URL: http://ellenbjorheden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0