Uppdatering om igår

Sov ett tag imorse och orkade inte uppdatera igår när vi kom hem, men nu så.
Drog på förfest hos syrran, kom dit typ 16.40 och vi skulle ha varit där 16.00 men whatever;D Drack lite och drog sen till festen hos en kompis till sis. Var där hade roligt och trevligt, men sen blev det så mkt folk och jag och Becca kände att vi var hungriga. Vi hade inte tagit med oss några pengar för det skulle inte bli nå fyllekäk men vi fick iaf låna 70 spänn av en där. Drog in på stan och fick låna en 10a av en kompis där. Betalade våra 80:- för en god pirre med pommes och sås. Sen orkade vi inte gå tillbaka till festen å vi skulle ha dragit till en annan fest men det orkade vi inte. Så vi drog hem till mig, vidare till 7-eleven för lite chips och hade tänkt oss lite myskväll sista innan vi la oss. Men sen ringde telefonen... En kompis frågade om vi ville följa med på fest, ofc kunde vi inte säga nej, så inte blev det någon myskväll inte... Jag glömde kameran hemma eftersom vi hade vart hemma och tänkte inte på att den skulle med. Kom hem typ vid 05.00 nån gång, det blev sängen dirr! Men nu blir det lite bilder iaf ;)



Kul att han hade orm då....

Jag vet, ser ut som jag kan ta 350 i bänkpress...

"OMG! Jag läser jämt denhär tidningen hemma!"



Dåligt sugen man blev på en i tungan då..

Ingen öl får gå till spillo!

Pizza á la oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0