Sorry dudes

Dålig uppdatering, jag vet. Har varit hos kingdad i Gävle. Vi åkte ut till en sjö där dom har stuga. Det var varmt och jag ville bada men det var massa sjögräs och löv och lite musslor, jag hatar sjögräs! Så jag tvingade mig till ett snabbt dopp precis innan vi skulle köra hem. Kingen körde ju ofc. Vi drog upp på rommeberget för pappa ville kika lite. Sen förbi vårt gamla hus i garpenberg och sen hem. De spöregnade ju!:O

Men när vi va där vid stugan kom de först en and,sen tog den med sig två till för vi gav dom mat. Sen nästa dag kom det en and med massa små "ungdomsänder" som vi mata. Ogulliga? :')
 

stek på G ;)

Kommentarer
Postat av: becca

har din pappa skaffat stuga:DDDDD?

2009-07-01 @ 16:56:11
URL: http://beccaeriksson.blogg.se/
Postat av: Bengt & Ove

Pinsamma händelser i våra döttrars vardag!!

2009-07-02 @ 00:14:14
URL: http://thepapas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0