Snark

Jag har typ legat i sängen precis hela dagen. Såååå jag ska väl kanske gå upp höhö. Jag måste packa till imorgon också. Mitt mobila bredband har inte kommit in till butiken än, jag ville ha ett vitt och inte svart, så jag kan matcha datorn, så jag får vänta tills torsdag. Alltså kommer det inte bli någon uppdatering förns på fredag. Eller det blir väl en snabbis imorgon innan vi åker. Det värsta är att jag går typ och lägger mig mellan 3.00 och 4.00 varje natt och jag måste typ gå upp 6.00(!!!!) för vi ska åka vid typ 9.00, det tar typ 4 h upp till ljørdalen dit mormor och morfar har stuga. Dom fyller år, båda två.. så det är drf vi ska dit.
Men nu ska jag packaaaa!;D

Dåligt sugen man blir på Trysil då! Vill åka brädaaaaaa:(


härlig snö?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0