Skolan<333333333

Okej, nu överdrev jag med rubriken men jag saknar faktiskt skolan. Att få gå upp varje morgon, duscha, sminka sig å mixa kläder lite. Nu vet jag inte om den skola jag ska gå på i Uppsala kommer att vara rolig haha, men just att ha något att göra varje dag. Och jag saknar faktiskt gamla klassen lite..
Jag och Becca ska till Uppsala den 16e augusti å flytta in våra grejer i lägenheten sen den 17e ska vi tillbaka och gå på något möte, men jag vet inte om vi får flytta in då.. Det borde vi ju få, för enligt mitt papper om att jag kommit in på skolan ska jag börja den 18e. På beccas papper ska hon börja den 24e..så kul att jag inte hinner packa upp ordentligt-.- Jag trodde att alla började samtidigt iaf i samma stad, men tydligen inte?

Skolan i Uppsala jag ska gå på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0