segt somfan

Goooooood! jag vill verkligen göra ngt nu, finns ingenting i denna skitstad. VILL TILL UPPSALA NUUUU!! plus jag vill göra det som jag ska tjata lite på mamma om haha. becca duvetvad;; måste ju snacka me sis om de också. Och shit dåligt ont jag har i mitt högra ben. Har nött datorn i hundra år och jag tror mitt ben krampar sönder..! fan också. Och jag har cam på datorn men den funkar ju fan bara i videosamtal. wtf liksom!:@ mamma ska ringa kundtjänst eller ngt sen och se om de går å fixa så jag kan sitta här å ta lite egopics med 1,3 megapixelskamera (eller va de e) för jag vill inte ta med riktig kamera. hallllååå man blir ju fulare, dah.

no pics on this computah baby;)

Kommentarer
Postat av: becca

hahahaha fula jävel,

"halllllåååå man blir ju fulare, dah."

kom så ska jag slå dig bebe :D

2009-07-11 @ 21:56:21
URL: http://beccaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0