Same old shit

Aaa vaknar sisådär 12 varje dag lökar, kollar film, segar, har tråkigt, gör ingenting.. Fan samma sak varje dag typ! Ibland hatar jag sommarlov-.- Men imorn ska jag iaf träffa Beccis och ner på stan. Hon ska kika minipc.  Hon blev lite sugen på att skaffa en hon med ;D Så då ska jag äntligenfixa mig. Man kan väl fixa sig ändå men de känns så onödiiiiggt.. Ja så nu ska jag vara tråkig, äta frulle och kolla OC. Ofc ligger Knoben som vanligt bredvid mig, han följer minsta steg jag tar haha xD

jag har fortfarande inga bilder på den här datorn och jag kände att jag ville ha
en bild, så det fick bli en gammal handbollsbild från Sundsvall cup.


Kommentarer
Postat av: Personality

Hej ! Ville bara tipsa om en jättebra hemsida om du vill ha extra pengar i plånboken, woopa! Bli medlem här: http://www.woopa.se/?ref=tildauu . Det är superenkelt och du får 20 kr direkt när du registrerar dig!



Hoppas du blir medlem, du kommer inte bli besviken jag lovar! Jag har vart medlem i mindre än 5 dagar och har nästan 500 kr redan! :) Kram

2009-07-12 @ 18:51:04
URL: http://personality.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0