Purchase

Har precis kommit hem från stan, köpte lite underwear som sagt och ett sött litet nattlinne, en ny mascara (föll för affärssnacket) och slingfärg. Becca idiot som hon är ringer mig när jag gått av bussen "Har du mina hårfärger?!"  då hade ju hon såklart glömt dom på affären.. retarded child-.-

Nu blir det iaf lite bilder på det jag har köpt..
Nattlinne, 149:-

Hipstertrosa m. vitt, 59.50:-, hipstertrosa svart,, 69.50:-, BH, rea 79.50:-

Mascara, erbjudande 109:-

MOOD hårfärg, 51.50:- ocg vanliga hårklämmor, 15:-
MOOD hårfärg är väl budgetmärke men jag tycker att det blir bäst resultat med de;D


Plånbok Björn Borg, 229:- tror jag det va


mamma och pelle kom just hem och hade med sig en 46' lcdtv, den ultratunna på reklamen ni vet? hähä snylt snylt

Kommentarer
Postat av: simone

Bra köp där tjejen ;) Mascaran är grym btw! :D

2009-07-27 @ 22:07:35
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0