Och på tal om Uppsala..

..JAG KAN SERIÖST INTE VÄNTA LÄNGRE!!!!!!!!!!!!! Får panik, jag vill flytta nuuuuu, ska köpa massa små gulliga saker när jag kommer dit:D.. eller inte gulliga, men massa småsaker som man inte vill ha i sitt "riktiga" rum här hemma. Här känns det typ som skräp men nu kan jag ha det eftersom det inte är mitt rum hähähähäh;D

ritningen till rummet på solsken. Jag och Becca kommer att behöva dela på ett av rummen, det andra ska denhär killen Alexander bo i. Måste kanske köpa nån garderob om vi ska få plats med alla kläder, vi ska köpa lådor som man skjuter under sängen också:)

Hallen och "köket".

sovrum

toooan som jag och Becca ockuperar

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken skola ska du gå på ? :)

2009-08-02 @ 17:47:16
Postat av: Anonym

sv; Katedralskolan =)

2009-08-03 @ 01:53:14
URL: http://louisekarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0