Idiota!

När jag och Johanna hade satt oss på pizzerian och skulle käka skulle jag också uppdatera bloggen lite. Idiot som jag är tänker jag inte på att jag inte har trådlöst bredband vart jag än går och har inte fått hem mitt mobila än.. hmm..
I alla fall drog vi in på H&M och jag skrattade lite åt några rosa byxor, men sen slog de mig: Dom kanske inte är så fula trots allt, och bestämde mig för att prova dom. Plockade ihop lite kläder och hade inte tänkt å köpa allt men det blev det ändring på, höhöhö. Kände oss jävligt mätta efter pizzan men tog ändå en milkshake på plus, sinners! Träning sen, kulkul men jobbigt-.- Nu är väl pizzan borta hoppas jag ;D Lägger upp bilder sen om vad jag köpte, nu ska jag duscha;)

omklädningsrummet på H&M

Johanna baby girl


Strawberry&Cheesecake milkshake
Jag: Var den god?
Johanna: Den smakade ost.

Johannas gorgeous nails som hon blev tvungen att klippa innan träning..:(

"Emos är vi allihopa"

Kommentarer
Postat av: Mr. Incognito

mmm maten såg god ut:) Har precis vaknat nu så inte hunit göra så mkt än:P men ska ut o steka i solen e ett måste:P borde fan oxå börja träna blivit allt för lat:P va ska du hitta på för skoj imorgon?

2009-07-15 @ 21:53:11
URL: http://sinnerz.blogg.se/
Postat av: M A R I E . A N K A R B Å G E

Känner sympati för johanna.. </3

2009-07-16 @ 02:16:54
URL: http://maariankarbage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0