Hej allihopa!

Förlåt för dålig uppdatering. Jag har varit i Gävle hos min pappa. Jag hann inte skriva det igår innan jag åkte för tiden flööög förbi igen och vi var tvungna att skynda till tåget. Jag tog med datorn och hade tänkt låna pappas internet men det gick såklart inte för man var tvungen att installera å shit.. Men vi skulle iaf gå på en restaurang vid havet på kvällen. Kom fram dit och såg att det bara var gamlingar där, förutom småbarn och såna. Det var ett ganska litet rum men träväggar och trägolv. Och fyfan vad det tog på nerverna där! ALLA skrek skrattade och lät, man fick skrika åt varann för å höra. Så vi skulle dra därifrån, pappa hämtade bilen medans vi andra tog en drink. Idioterna kollade inte leg, hähähäh;D Iaf drog vi till Engeltofta, typ ett stort vitt "hus" därute och åt världens godaste kycklingfilé, vit, mjuk och mör! *drool*

Tvingas att städa mitt rum nu, sen ska jag käka och sen ska jag till Bebbe och sova där sen. Cya!

Nu hann jag faktiskt börja äta innan jag kom på att jag skulle ta kort haha;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0