HEEEEEMMMAAA!:

hola! äntligen hemma. Det var väl kul och så men det är typ bara vuxna där förutom en kusin som är lika gammal och hans lillebror, men dom är såna friluftsfolk så det var ingen idé att snacka med dom.. och sen var det andra kusinen som är 23 och hans tjej och deras barn. Jag brukar inte tycka att barn är gulliga men den var faktiskt de. Han var inte en sån som skriker å grinar hela tiden så det var lugnt;D Annars har det vart chill förutom att jag har fått skavsår:( men yäyä. På söndag är det tjejkväll @ janes place, hon fyller 16 years.
Men nu ska jag uppdatera mig i bloggvärlden, jävligt många inlägg att läsa....-.-

här är vi ju, the Kingjao's janeyman, becceyman and meman
sorry ser ut som ett f***nylle....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0