Duschen soon

Hemma från träningen, första på evigheter. fyfan säger jag bara. Kändes som jag skulle spy, faktiskt så var det en som gjorde de, och inte var det en tjej inte xD 5km, 40meters-intervaller, spänstträning och nedjoggning. Jag längtar tills på  onsdag, en riktig träning i hall då! Men måste träna seriöst nu om jag ska ha chans att komma med i SM-laget... Fick cykla hem sen och jag höll seriöst på å dö:S bron vid dalahästen tog emot och kändes inte som jag kom ngnstans....... Men nu känner jag mig äcklig och är trött i hela kroppen. Ska duscha nu och sen blir de chill man.


världens största dalahäst dedär eller?;D


Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: aw, tack så himla mycket du =)

tveka inte att lägga till på bloglovin! don't miss what's upcoming!

bandets myspace > http://myspace.com/shadowoftheroom

2009-07-13 @ 21:20:21
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0