Ut i kylan!

Idag har jag legat i sängen precis hela dagen (utom när jag va upp och hämtade mat haha). Så nu känner jag att det är dags att dra ut och röra på fläsket, har fått ett schema av min tränare:

1. Uppvärmning jogga i lugn takt i 10 minuter.
2. Tänjning av kroppen enligt det pgm laget har 10 min.
3. Löpning 3 min * 5 repitioner. Vila 1 min mellan varje repetition. I vilan så går du i mycket lugn takt.
Du skall springa 85% av max. Detta tar cirka 20 minuter.
4. Styrka:
- Vanliga armhävningar 15 st.
- Sit-ups (vanliga) 15 st.
- Liggande uppresning rygg 15 st varje sida, dvs 15 vänster och 15 höger.
- Dips om det är möjligt 15 st. Här måste du ha t ex en trappa utomhus att ta till.
 
Styrkan gör du 3 ggr. Detta beräknas ta 15 min.
5. Nedvarvning Jogga lungt i 10 minuter
6. Strecha hela kroppen 10 minuter
 
Detta pass tar cirka 1 timme och 15 minuter.

Så.... Ses om 1 timme och 15 minuter! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0