Träning om en timme

Tja!

Ligger hemma i älskade sängen och ska snart iväg på träning. Mamma ska skjutsa mig till johanna innan så åker vi tillsammans.
Men nu ska jag byta om och sen drar jag, yo.



Ja det där skulle jag ha lagt ut innan jag drog men de glömde jag ju bort när jag fick bråttom haha.
Spelade med damerna, Johanna var där men Cicci och Stina dissade (jag bryr mig inte om stinas skadade ben) :( Och träningen var inte så kul. Visst jag var bara med som "gästspelare" så han måste ju få träna sina egna spelare och dom va mitt inne i ngn spelargrej elr va han sa men att jag gärna fick komma och träna med dom när jag var i Avesta =)
men nu ska jag kolla lite dator, chop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0