Tjabbfyr!

Nu är jag back home från Gävle, jag hade tänkt att uppdatera därifrån men det är ju nå fel med internet, gick HUR segt som helst så det blev inget..
Vi kom fram till Gävle igår och drog till stan för jag skulle byta en tröja (den rosa som jag köpte i söndags) men det fanns  bara i M så det slutade med att jag lämnade tillbaka den istället, orkar inte ha en slapp tröja.. Sen åkte vi hem till pappa och käkade massa mat och spelade cartas och allt sånt man gör. Och klockan 12.12 gick tåget hem, så nu har jag precis kommit tillbaka.

Och när jag kommit tillbaka går jag in på B-mans blogg och ser att hon gjort en VERY (un)cute video om våra 8 år tillsammans :D B-man, du e allt gullig du ^^<3

OBS!
Varnar för starka/oseriösa/töntiga/gulhåriga/roliga bilder xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0