tja mest glömsk i världen

Tjena

Nu är jag back on track i Uppsala igen. När vi kom fram me tåget gick vi upp i skolan och lämnade väskor och cashade till Idre, så nu har man något att längta till!

Retard som jag e så glömde jag mina väskor i skolan, FAN! kom på de på bussen hem, men pappa ska komma snart så då åker vi förbi skolan och ser om det är ngn där så man kan hämta dom. Jag har mina träningsskor där så bäst för dom att ngn e där annars kan jag inte träna... eller jo förresten, jag tar mina gamla, men dom är fula och smutsiga-.-

B-boy drog till gränby c för ett tag sen, skulle köpa lite grejer. Jag frågade om hon kunde köpa åt mig å men då ville hon att jag skulle följa me ist men orkade inte, fast hon gick me på de sen ändå !:D

men nu ringde pappa så jag ska gå ner om 5 min, jalla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0