sry för dålig uppdatering

Tjena, sorry för att jag inte uppdaterat, va för pist igår så hade absolut ingen lust och idag har jag bara segat och kollat på film osv.
Så ja inget gjort idag, mamma och pelle va å kollade på hus i västerås idag, dom planerar att flytta för nu när varken jag eller syster bor i huset längre tycker dom att de är för stort och det behövs göras massa grejer som att byta ut fönster och sånt. Så istället vill dom antingen bygga nytt eller köpa ngt. Jag har inget emot västerås, det är ju ändå inte jag som ska bo där, fast då kmr man ju inte tillbaka till avesta så speciellt ofta.. Men dom tyckte iaf att de va lite slarvigt gjort, typ att altanen va fult gjord och det fanns bara tre små sovrum, inget stort. Fast jag tycker att de är fint =) 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0