poor becca ;(

Jalla,
jag har legat i sängen hela dagen och har inte precis haft ngt å skriva om drf jag inte har uppdaterat.

Imorse va beccis hos frisören och skulle fixa svarta slingor i håret, och EFTER att dom hade färgat sa dom att svarta slingor på blont hår blir grått. Så nu är beccis inte på bästa humöret, inte håret heller för den delen... Hon håller på /har färgat håret mörkbrunt just nu. Men beccis, tycker inte du ska va ledsen, du passar asbra i mörkt hår. Vet att du vill ha blont med slingor, men.......

nu blire lite pics på en dark B-man








Kommentarer
Postat av: b-man

asså po jag kommer inte in på någon msn sen loggar den in och ut hela tiden de går ej och svara hellerO:O:O



och.....hmm:AAAAA HETBILD PÅ MIG OCH STeNis.. NEJ....

2009-12-04 @ 17:34:35
Postat av: BECCA

IDIOT JAG KAN INTE SVARA JAG FÅR INTE VAD DU SKRIVER ENS, OCH JAG HAR INGA PENGAR PÅ MOBILEN, DET ÄR NÅGOT FEL PÅ MSN!!!!!!!!!

2009-12-04 @ 17:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0