Lökat mig sönder idag

Hellooo, hann inte skriva något innan jag stack fick brått. Hurtig som jag är sprang jag ner till träningen med damerna, och självklart just denna dag skulle det bli lite fys. Mina ben blev spagetti; först springa från Gärdet ner till Kopparhallen och sen fys där. Sen orkade jag knappt passa en boll för mina armar bara hängde, fy ända in i bajsan vad jag har fått dålig kondis på dessa 2 veckor (om inte mer) med all julmat som lagt sig dirr på låren..
Men nog om det hahahaha 

Nu ska jag upp och duscha och sen måla lösnaglarna och fixa lite inför imorgon. Hejdah!

Har inga bilder att visa, är alldeles för ful.. Så det blir en ful bild på Beccis istället :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0