Lärarnas julshow imorn

Shululu.
Hade ställt klockan på 10.00, snoozade till 10.09 och sen hade jag tänkt att gå upp, men självklart vaknar jag en stund senare och ser att klockan är 12.00.. Vanligt misslyckande av mig. Nu kommer jag säkert inte kunna sova förrän sent och imorn ska jag och Becca till gamla skolan och kolla på lärarnas julshow, den tidigaste som är kl 9.30.. Herregud, hur ska man orka upp?

Och igår upptäckte jag en knöl i armhålan som gjorde fett ont, så fort jag rörde armen så kändes de som om "knölen" skulle spricka. Hämtade mamma och hon sa att hon hade hört att man kunde få så efter svinsprutan, typ svullen körtel...? Fett rädd jag blev...

"Vid framför allt virusinfektioner svullnar lymfkörtlarna och kan bli ömma, såväl på halsen som i armhålorna och ljumskarna...."

Tog nyss det där från google. Det är ju virus man sprutar in så det låter logiskt haha-.-


Kommentarer
Postat av: becca

HAHAHAHA knölen

2009-12-22 @ 07:41:24
URL: http://beccaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0