Hollywoodsmile here I come!

Hejsan hejsan

Knob kom nu å e ivägen för tangentbordet å drygar sig-.- Men iaf så åkte ju jag å becca till Falun idag, hela fucking dagen höll mina ögon på å sved för jag va(är) så trött. Vi skulle kolla efter klänningar till Thorengalan ("haha") men satsar på Uppsala istället. Falun måste vara Sveriges tråkigaste stad, värre än avesta fan.. Grått å dystert, usch.

Men iaf så har jag bokat en ny tid den 1 februari då ska ngn komma å kolla om mina tänder e klara och bestämma om jag ska få ta ut den här plåtgrejen eller inte. Blir galen annars..

och imorn tar vi tåget som går 10.30 ngn gång tillbaka till Uppsala och hem till the room of horror.
Nej nu dör mina ögon. hejdddddåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0