Hemma igen

Tja nu är jag hemma igen, eller kom hem för ca en halvtimme sen. Tog lång tid, sprang ner till stan och hälsade på min syster och sen sprang jag tillbaka, ca 7-8 km tror jag.

Och vafan, jag gjorde nyss test på facebook, först var det hur jag skulle se ut om 20 år eller hur det va och jag fick svaret att jag var så ful att det inte gick att titta på mig och att jag skulle dra. Sen gjorde jag hur mitt 2010 skulle se ut och fick svaret att jag skulle gå upp 30 kilo för att jag struntade i dieten och inte tänkte på vad jag stoppade i mig... KUL!

Imorn ska jag, syster och hennes pojkvän till Gävle och hälsa på pappa och Kattis, tåget går 10.30 tror jag så jag måste gå upp 8.00. Jobbigt!! Ska kila in i duschen nu och sen tvinga mig till sömn, godnatttttt.

Jag nästa år?


Kommentarer
Postat av: b-man writing

Och vafan, jag gjorde nyss test på facebook, först var det hur jag skulle se ut om 20 år eller hur det va och jag fick svaret att jag var så ful att det inte gick att titta på mig och att jag skulle dra. Sen gjorde jag hur mitt 2010 skulle se ut och fick svaret att jag skulle gå upp 30 kilo för att jag struntade i dieten och inte tänkte på vad jag stoppade i mig... KUL!



HAHAAHAHAHAHAHAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

2009-12-29 @ 08:34:11
URL: http://beccaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0