Grissprutan igår!

Godmorgon

Har vaknat så tidigt nu att man kan tro att jag ska till skolan... Igår typ vid 20.00 vart jag astrött och tänkte sova en timme, ställde klockan på 21.00 men sen självklart stängde jag av alarmet, men jag kommer inte ihåg att jag gjorde det. Sen iaf så väckte becca mig 21.40 och jag tänkte att hon va en ful gris och att vi kunde göra ngt typ kolla film elr ngt, men då säger den fula grisen att hon ska sova, den fräcka jäveln! Hon väcker mig - jag är pigg - och säger att hon ska sova.......... Så jag kollade iaf greys två avsnitt, vafan izzie och george dör ju?!?!?!:OOO

Och jag tog grissprutan igår!! Jag hade inte tänkt å ta den, men tänk om man skulle få svininfluensan, fett äckligt!:O Det kändes inte de minsta när hon tog, trodde knappt hon hade börjat trycka in nålen så var hon klar. Nu känns det bara lite i armen, typ jobbigt när man ska lyfta den och så och man kan inte sova på den sidan men annars är de lugnt.

Idag ska vi inte göra någonting, kommer bli hur uttråkade som helst, eller vi ska slinga mitt hår förresten, men annars. Och shit nu blev de en bok, ska sluta skriva nu, hejjjjdaaah


Utdrag ur b-mans blogg:
"poi ligger och sover, ska väcka hon nu när jag är klar med hennes mobila bredband. HAHA, hörs imorgon (sent, ska sova så JÄVLA länge) kisses!"

Den slyglingen :A och så mkt för att sova så JÄVLA länge...

*Becca just nu*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0