Fuckig helg

Tjenixen!

De va ett tag sen, fredags? haha. Men iaf så var det ju SM i helgen, det gick inte så bra. Jag vet inte vad det var med oss, ond demon som besatt alla spelare och gjort oss opeppade. Tyresö visste vi ju att vi skulle förlora mot, elitlag. Guif va bättre än jag hade trott, men att vi nästan förlorade mot Härnösand, skämmit... Tur att vi kom ikapp från underläget med typ 8 mål(!!!) och vann. ha haaaa.
men jaja, får glömma denhär helgen och ta nya tag till Kopparcupen den 2-4 januari, då jävlarns!

och btw, jag blev matchens lirare mot guif, den ni!;) fick en tröja och pepparkakor. Är inte ett big fan av pepparkakor.... men iaf, nu ska jag kolla lite bloggar, har över 200 nya inlägg-.- !!!!!

orkar inte hämta sladden och lägga in bild själv så de fick bli googlebild.
Fast de ska stå A-Ungdom elr ngt sånt ist för Juniorer....


Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha, jag kommer stå och servera mat på kopparcupen! Ses kanske då ;)

2009-12-14 @ 12:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0