falun imorn (idag?)

Tjena, jag ska snart försöka sova, hatar när man måste tvinga sig till att sova när man ska upp tidigt bara för att man sov länge... Ska upp typ 8.00 tror jag, sen hämta becca vid 10.00 och sen till tåget och falun. Vi ska spänna tandställningarna, haha kul de två dudesen åker till falun och spänner tandställningarna tillsammans.. hmmm-.- hoppas på att snart få ta ut den, dom sa 6 månader för typ 4 månader sen, det räcker nu jag har haft den i 2,5 år. I 2,5 år har jag inte kunnat skratta in public utan att tvinga igen käften och skämmas, i 2,5 år har jag inte kunnat flina ett ordentligt flin på bild, och ser man en bild när man gör de blir man äcklad, nej fyfan för tandställning, tar dom inte ut den snart gör jag de själv! seriöst.
 
Nej usch nu blev de angry talking och tankar här. jalla godnatt

filf i 28 days, viggo mortensen

Kommentarer
Postat av: b-man till p-girl

HAAHHAA, fan låter som pest och pina att ha tandställning (det är) hahaha :D

men ja det måste vara nästa gång tur att få ut din tandställning, annars ljuger dem ALLTID -.-

2009-12-07 @ 08:45:20
URL: http://beccaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0