8 years soon!

I'm baaAAaack! I know you've missed me because i'm fabulous.

Nejdå, eller jo men.. haha jag driver. Nej men jag vet att jag inte har uppdaterat på ett tag, har inte tagit mig tiden och orken för det... Jag skiter i å berättar vad som har hänt de/den dag/dagarna jag inte har uppdaterat, har ändå inte hänt ngt speciellt.

Men idag, vi skulle spela upp teater på svenskan som vi haft i grupper, rätt kul faktiskt haha. Sen efter skolan ´drog jag å b-man ut på stan för att leta "bästis"-halsband, teamet "becca och poi", "louise och rebecca", "humle och dumle", piff och puff" fyller snart 8 år och det firar vi med ett halsband och en förlovningsstatus på fejjan!:D Hittade ett nice halsband, ni får en ful bild på b-man med det.

Sen fick jag reda på idag att vi har Avesta i vår grupp på Kopparcupen, fett nice!!!!xD hahah
Och Ellen, CYA THERE!!;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0