Det var ett tag sen..

Tjena tjena, det var ett tag sen. Har bara inte orkat, vanliga ursäkten? haha. Kan börja med god jul lite efter sådär.

Igår, julafton, var jag och syster med pappa i lägenheten här i Avesta. Fick lite krejer. Sen idag va vi hos mamma och körde lite julafton här. Fick lite krejer här också, bl a snowboardkläderna och understället vi hade kollat ut, nice de nu ska jag vara gangster i backen! Kan visa de imorn , nu ligger jag i sängen och orkar inte ta på mig de.

Och imorn bär det iväg till Uppsala med Johanna. Vi ska kika på stan lite och sen stannar vi i lägenheten till söndag och åker hem sen. B-man; Johanna baxar din säng en natt.

Och sen tycker jag att jag får uppdatera oftare, tråkig jag är -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0