Vettskrämd

Ligger här och har försökt sova men allt jag kan tänka på är att den lilla pojken från The Grudge ska stå vid fotändan och glo eller att grisen från Saw ska stå böjd över min säng och kidnappa mig eller att ngn överhuvudtaget ska dra mig i foten, fy usch, brukar inte tänka på sånt men idag gör jag. Och det värsta är att jag har mitt rum i källaren, där ingen kan höra mig skrika, haha nejdå men fan va läskigt de är, kommer inte kunna sova än känner jag, Knob var här nyss och lugnade lite men han drog för ett tag sen.. Det blir tänd lampa och lite musik, sen ska jag nog knalla upp och hämta tillbaks Knobido och sen ska jag se om jag har glömt skräckisarna och försöka sova. Sen var det ju inte det bästa att kolla på google bilderna när jag skulle hitta bilderna nedanför...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0