Värde

Känner nu att jag vet inte om jag valde rätt.. har lite ångest. Jag pratar om min skola då. Asså jag tycker det ska bli jättekul att flytta till Uppsala och så men jag vet inte om jag kanske valde fel skola. Jag tänkte ju mest på att hitta en utbildning dom inte har i Avesta så att jag skulle kunna flytta, men den här skolan är liksom Domarhagen, en kommunalskola, och känns rätt B. Hörde att Becca har fått ett brev från sin skola om allt dom ska göra och så och då skulle dom redan åka iväg ngnstans och sova över, redan. Vet ingenting vi ska göra på denhär lidlskolan, usch, den är säkert fattig har har inte råd att göra ngt med sina elever. te x beccas skola åker varje år med sina elever till Åre och dom får en businesstrip i slutet av 3an ngnstans i Europa. Vi kommer säkert inte komma längre än in på lidl..


Kommentarer
Postat av: becca

hahahah iddi du är

2009-08-11 @ 19:06:24
URL: http://beccaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0