Update

Hejhej bloggen!

Somsagt har vi varit i Fjällnora idag, det var väl inte det roligaste. Det regnade sönder och jag och Becca hade ballerinaskor på oss=vi blev SKITBLÖTA om fötterna haha! Så fail.. Jaja, vi åkte dit så satt/stod vi och väntade på att dom andra skulle sätta upp sina tält och lägga in grejer och greja. Vi ville och kunde inte sova kvar för vi inte har nå sovgrejer, alltså sovsäck, liggmadrass osv.

Drog hem lite innan 17, fick skuts till busshållsplatsen och sen bussen till uppsala c. Så fort vi kom innanför dörren drog vi av oss våra blöta strumpor som luktade blöt handduk-.- och sen vänta på att pappa skulle komma med bullar hihi=) han ska till Ugglarp och sen ner till Schweiz på en klassfest eftersom han har bott där. Han har iaf precis dragit härifrån och bebigirl ville åka till coop och köpa upp våra sista pengar haha;D Så vi ska till coop nu, vet inte om jag ska köpa ngt, oerhört mätt är jag så jag orkar inte tänka på att äta-.- haha. Men hejdå!!!!lol

haha fett fula med lodarkläder och uppsatt hår inför en dag i skogen-.-

Thorén Business School in my <3
mitt på Stora Torget, hur nice är inte de?


becca lika ful som vanligt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0