Tillbaka i Uppsala

Hejsan hoppsan alla!
Hade egentligen tänkt att ta med datorn till lägret men så tänkte jag vem i h*lvete tar med en dator till ett handbollsläger? Så det gjorde jag inte. Iaf så sög jag på lägret, helt sämst alltså. Aja, whateveeer, gillade inte tränaren spec, han var väl bra men jag gillade inte honom och jag blir dålig och får "dåligt självförtroende" när tränarn är på ett speciellt sätt..

Iaf idag tog jag tåget till Uppsala, sen bussen och becca mötte upp mig och vi drog till coop och köpte lite saker. Nu ligger vi båda i sängarna med datornerna och har käkat vindruvor och kollar på The In-laws=)

Imorn äre "Thorén-spelen" eller vad det heter. Jag och Becca har signat upp oss på att spela streetbasket. Jag har en jävla träningsvärk och har stukat mitt lilla lillfinger, hur ska det gå?:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0