Arosa i mitt <3

Det blir inget Italien. En anställt på deras jobb ringde in sig sjuk så ngn av dom måste ta det passet. Vi ska åka på typ höstlovet till Schweiz eller ngt å åka skidor och snowboard istället, awsome;D
Det hade ju varit kul att åka men det känns ändå som att det inte riktigt passade.

  • Jag skulle missa tandläkartiden som skulle fördröja att jag får ta ut den här förbannade tandställningen snart.
  • inflyttningen som jag och Becca har planerat så länge.
  • vår sleepover sön-mån innan bebis åker hem
  • elevhemsmötet
  • första dagarna när vi får allt material
  • torsdagen och fredagen är det lektioner så jag skulle hamna efter, kul att hamna efter första dagarna?

Det känns som att det är för mkt att missa, så det bli bättre att åka senare ngn gång!;D Jag vill åka till Arosa, Schweiz, jag saknar det stället, även om jag var rätt liten senaste gången jag var där. Farmor och farfar tog varje år med oss dit, till samma hotell, Hotel Prätschli, ett 5* (nu 4* tror jag?) hotell, jättemysigt. Jag och sis brukade kalla servitörerna massa olika namn; Kammen, Stornäsan, Chefen, var några av namnen jag kmr ihåg iaf haha;D Det ligger mitt bland bergen vid en skidbacke, ashärligt! Jag saknar det:')

Arosa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0