Roadtrip?

Har just avslutat ett 35min långt samtal med pappa, hatar långa samtal whatever, men iaf så skulle pappa och kattis (hans fru) åka till Florens/Toscana i Italien nu på torsdag. Men Kattis har ett hanikappat barn som har börjat må riktigt dåligt så hon kanske inte kan åka. Då ringde pappa mig och undrade om jag skulle vilja följa med om inte hon skulle kunna. Isf är det mellan 13e och 22a augusti. Jag ska ju flytta den 16e och börjar skolan den 18e så isf skulle jag missa första veckan. Men det är det ju värt. Så jag ska snacka med mamma, som är lite anti mot att missa skolan och pappa ska ringa skolan för att se så det inte är några problem, och måste också ringa tränarn och säga att jag börjar en vecka senare än vad jag skulle ha gjort. och bebis blir ju sj isf ngn dag, fast hon kanske inte åker ner då?
Men nu vet jag inte om det blir så att Kattis inte ska med, hoppas på att hon inte ska haha, fast jag vill ju inte att Chr ska må dåligt då..:/ Men iaf så är det inte säkert att jag ska åka, bara om inte hon kan. Pappa ville inte åka ensam och man vill ju inte missa hotellet så isf följer jag och sis med ner..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0