Provträning

Förlåt för dååålig uppdatering. Har inget att skriva om och jag vill som sagt inte bara hitta nå skräp att skriva om bara för att kunna skriva. Men imorn ska jag iaf åka till Upplands väsby och provträna med bollstanäs och se om jag passar in i laget. Det kommer bli så att jag får sitta på tåg i 25 min från Uppsala för att kunna spela med dom men inne i Uppsala var fanns det bara HK71 damer, men dom verkar inge bra haha;D eller dom kanske är bra men inte i sin serie isf, men ändå, kul för mig, en 16-årig tjej och spela med 25-30 åringar. Vi kommer verkligen ha ngt att snacka om. Nej men det är värt att sitta på tåget ett tag för att spela med ett bra lag med bra sammanhållning och framför allt en bra tränare, han verkade asbra. Eller jag har inte snackat med han, men pappa har och han sa att han nästan hade lust att börja träna med dom för tränarn verkade så bra haha;D Nej men imorn 18.30 tror jag det var så kommer jag vara där nere.. Det blir nog bra!


Kommentarer
Postat av: becca

glhf din fula jävel gör inte big mama besviken nu=)hmoamohahaha

2009-08-09 @ 19:16:43
URL: http://beccaeriksson.blogg.se/
Postat av: molly

det blir nog grymt bra=)

2009-08-09 @ 20:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0