På tåget hem

Bytte för ett tag sedan tåg i Gävle och är påväg hem nu. Ska fixa lite hemma sen fixa mig lite och sen blire ferre @ tojan's place. Har inte varit nå bra på att uppdatera med bilder på senaste tiden och det är skittråkigt! Ska be Kristina skicka bilderna hon tog i Härnösand sen, jag tog typ inga.. Så då får ni lite bilder. Och sen blir det bilder imorgon från kväll. Tar antagligen inte med mig datorn till Tojan för jag kommer ändå inte ha tid till att uppdatera, så det blir bara onödig packning. Jag och Bebbzore skulle egentligen ha haft filmkväll med grönsaker och dipp för att jag kommer att komma hem så "sent och skulle kanske vara seg å så, men whatever. Det här blir antagligen sista gången vi träffar alla innan vi flyttar till Uppsala som btw är om mindre än 1½ vecka!:D
Är framme i Avesta 21.37, sitter och lyssnar på lite Akon å David Guetta - Sexy BItch  och får in lite party mood! yeah girl




Kommentarer
Postat av: leah

Sv: okej , jätte fint var det! var det svårt att klippa?

2009-08-07 @ 23:05:25
URL: http://leahstankar.blogg.se/
Postat av: Söderlund





Kissies manliga upplaga!

Det är så att jag sedan länge har tagit på mig den

rollen och nu undrar jag vad ni älsklingar tycker

om mitt jobb såhär långt. Kissiekatten behöver en

manlig upplaga förstår ni - and that's me, bitches!



Kom nu med dina åsikter om vad du tycker och tänker

om mitt jobb såhär långt som Kissies manliga upplaga.

2009-08-08 @ 05:51:17
URL: http://robinvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0