Mot Sundsvall

Har just bytt tåg i Gävle och åker mot Sundsvall nu.
På tåget på Gävle började en unge skrika, FY vad det tog på nerverna, man hade bara lust att skrika "Få käft på ungjäveln!" Jag sov ju typ också, men sen efter de var man ju vaken. Pappa ringde också innan jag hade gått av och frågade vart jag var, snart i Gävle sa jag då. Och då var han påväg in till stan så han åkte förbi stationen och vi snackade lite. Bollsta Näs handbollsklubbs tränare hade ringt honom, pappa hade fförsökt att ringa dagen innan. Jag funderar på att börja spela där. Jag ska iaf provträna nästa måndag, ska bli kul. Dom verkar ha värsta bra sammanhållning i det laget och tränarn verkar asschyst! Det blir nog bra. Och börjar jag där fixar dom skjuts från Upplands väsby station till hallen. Excellent! (Mr Burn accent)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0