Läkarn i Gävle imorn

Tjohejsan!
Tränarn ringde och frågade om jag skulle på träningen idag men då sa han att jag nog ska stanna hemma så jag kan sova tidigt för jag ska upp kl 04.00 typ för ska till läkaren i Gävle. Vad ska jag göra? jo jag ska äntligen få ta bort mina vidriga leverfläckar, har 4st jag ska ta bort. ÄNTLIGEN säger jag bara! Har väntat i mer än 3år, var där när jag var 13 men dom sa att jag skulle vänta tills jag var 16-17 ocg hade växt klart för det kunde bli jättefula ärr. Så iaf ska dom nu bort, så jäkla skönt så det finns inte!! dom är riktigt jäkla FULA!

Sen börjar den riktiga skolan imorn med lektioner å så, skönt faktiskt. Vi börjar 12.30 så jag hinner tillbaka fast vi skulle egentligen mötas 10.00 för vi ska få våra datorer men jag får väl den lite senare antar jag? vi ska ju ha datorkunskap och installera massa saker..



btw, min pappa smsade mig nyss och skrev att han ligger i en sovsäck på 2200 meters höjd. Han och hans dude leker unga och bestiger berg, Jungfrau är det faktiskt hihi:)


Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt (y) Hoppas det inte kommer göra ont efter ? :O:D

2009-09-01 @ 06:45:53
URL: http://sarahsvendsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0