Hey everybody (Dr Nick's accent)

alla som kollar simpsons vet vilken sorts "hey everybody" jag menar haha;D
Jag och mamma har just kommit hem från stan, vi har shoppat lös på hushållsgrejer, allt man behöver till flytten (och lite simpsonstuff) Jag längtar som en liten gris tills på söndag, de finns inte ord! Jag har inte packat än.. hmm, kanske ska göra de. Fast de tar nog iofs inte så lång tid, det är ju bara kläderna och lite vardagliga saker som ska med, men jag tänker börja packa idag iaf. Vi har samlat ihop alla saker jag ska ha med mig, blandade saker som vi hade hemma och som vi har köpt.

handdukar och sängkläder

almanacka 09/10

tallrikar å sånt skrivbordunderlägg (samma som bebis, enda som fanns med simpsons) och en homerposter (som jag inte vill öppa förrän jag har en ram)

folie, rengöringsmedel, fryspåsar, schampoo å balsam

tillbringare. tvättmedel, tops och öronproppar (becca smaskar i sömnen)

disksvampar, slasksak, sköljmedel, kryddor och diskmedell

syns att jag är simpsonsfreak?

anslags -och whiteboardtavla



Kommentarer
Postat av: beccaeriksson.blogg.se

YEY SIMPOSONS UNDERLÄGGÄÄ :D

2009-08-14 @ 18:22:01
URL: http://beccaeriksson.blogg.se/
Postat av: beccigirl

in på msn:'(

2009-08-14 @ 18:24:38
URL: http://beccaeriksson.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

åh, så snygg färg på almanackan! :D



sv; Jaa ;D

2009-08-14 @ 20:05:23
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0