hello and goodnight

Har just sett klart Made of Honor, bra och borde ses, lite gulligt sådär:')
Är trött för första gången på länge när jag ska sova, annars brukar jag tvinga mig till att somna. Fast jag gick iofs upp 07.00 idag, sov ca 3h haha tog en powernap på 2h när jag kom hem så 5h har jag sovit. Är trööööött! men ska ställa klockan på 10.00 imorn(idag?) så jag kommer in i skolcykeln lite haha;D sen blir det ju som sagt tv-köp imorn och då kan jag inte gå upp för sent för då klagar becca att det tar för lång tid hmmm-'.- men nu ska jag sooova, höres;)

och btw, SONY ÄR B!!!!;)

Kommentarer
Postat av: Milly

God morgon! Kikar in och önskar dig en underbar dag! ♥



allt bra med dig idag?



Kram.

2009-08-15 @ 07:58:18
URL: http://milly.bloggme.se
Postat av: Malinhe - fotobloggen

SV: tack så jätte mycke ! =)

2009-08-15 @ 08:25:24
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0