Godmorgon

Morgonrock och turban på huvudet, kan de bli bättre?;D Gick iaf upp 05.50 idag, har ingen aning om tiderna nu. Vi börjar 08.30 och jag tror att de räcker om jag går härifrån vid 08.00 men vet ju inte om bussen krånglar eller om jag ens hittar klassrummet haha. Så gick upp lite tidigare idag så får vi se hur de bliiir=) och just ja, sen var de ju skolfoto idag också-.- Jag hatar de verkligen, man ska stå där och försöka att inte blinka eller göra nå wierd med munnen haha, ännu värre när man inte känner dom man tar de med. Ähhhh usch, hatar de! Jag ska iaf inte "klä upp" mig som vissa gör, det ser så lame ut. Man ser verkligen att dom har snidat till sig. Tänker ta vanliga kläder, dock inte fula haha, typ jeansshorts och ngn cute tröja? och sen är det bara och strike a pose. Men hejdå nu måste jag träna på mitt faceuttryck haha;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0