f*cking fail

Jag gillar inte min skola, eller det är linjen jag inte gillar och då får skolan flyta med. Jag gillar inte dom i klassen, jag gillar ingenting! Hatar att snacka engelska med folk som kan svenska, och här snackar dom engelska på rasterna-.- Alla är typ king på engelska, jag är väl bra men jag känner mig kass jämfört med dom. Ingen i klassen är som jag, sånt märker man på en gång. Jag har ingen att snacka om snygga killar med, ingenting. Allt suger! Och inte blev det bättre när Becca skrev att hennes skola är king (skolan som jag skulle ha gått på först, men det blev ingen NV-linje). Det var då jag kom å tänka på vrf jag hade valt den skolan. Jag ville gå i en snygg skola, en skola som hade cash att göra saker, en businesskola. Är skolan snygg och man får göra roliga saker blir skolgången roligare. Men eftersom linjen inte blev av var jag tvungen att välja en skola/linje jag kunde få inackorderingsbidrag på, och då tänkte jag inte riktigt på vad jag valde, bara jag valde ngnting i Uppsala, det enda jag ville var att komma bort från Avesta, så det blev första bästa skola som hade NV med ekonomiinriktning. Men jag känner that I've messed up real good! Inget passar mig där. Ringde pappa och berättade detta, och han sa att han skulle snacka lite med mamma om hur det är och sen får vi se om de blir ett byte. Känns lame att byta, men jag vill ju för i h****te inte vantrivas i 3år! herregud, det är 3 år.. ALDRIG! Blir det inte bättre så... Jag tänker verkligen inte flytta hem, skulle vantrivas där också, fast jag skulle iaf ha kompisar som är som jag där.. Men jag trivs med handbollen och laget här så det kmr iaf inte att hända.. Allt suger;'(
Hade lust att börja storböla idag på lektionerna, igår med, men de fick bli några droppar när jag kom hem istället. Brukar typ aldrig grina, men det här är hemskt! Börjar man grina för skolan är det riktigt hemskt..

Kommentarer
Postat av: sarah

usch poi, fattar hur du känner!

inge kul om du ska känna så varje dag liksom, så det som verkligen funkar är ju att byta (: <3

2009-08-24 @ 21:46:21
URL: http://sarahsvendsen.blogg.se/
Postat av: Solina

de kommer att bli bra gumman, jag tycker inte heller om min nya skola men de är så de första dagarna/veckorna de kommer att ordna sig. Va social prata med folk få kontakt, det är inte skämmigt eller så.

2009-08-24 @ 22:29:06
URL: http://solinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0