fanfanfanfan

Vaknade och tänkte att vi hade försovit oss, det var alldeles för soligt för att klockan skulle vara 05.45. Bussen till de där spelen avgick kl 08.20 fast själva spelen börjar 10.00 men becca vill inte dra dit nu för hon itne orkar fixa sig. Dåligt pinsamt att bara inte komma och det är första dagarna av skolan. Jag hade dragit själv om det hade varit folk jag kände men nu känner jag ju ingen så aldrig jag tänker gå själv. Jag kan inte ringa och säga att vi inte kommer för då kmr hon säga att vi ska komma nu ist. Ringer vid typ 10.00-10.30 när dom har börjat.. guuud va pinsamt, och vi skulle ju ha spelat basket så nu får dom ta några andra till de.. Fast iaf var det massa tjejer som satt upp sig på kubb så dom får offra sig nu__
akward!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0