beccis snusar hårt

Alltså kudde då;) Jag har iaf nyss kommit hem från träningen, helt fu slut! Mina armar och ben är som spagetti och så skulle vi göra täta armhävningar och dipps på de, fyfan säger jag bara-.- Som ni ser i inlägget under så har den fula Rebecca gästbloggat och avslöjat att jag ska börja på Thorén. Min skola no1!:D okej inte den linjen jag hade tänkt men ändå. Mammi girl sa att jag skulle gå kvar på IB för 3år var kort tid av mitt liv, men jag säger som Becca; 3år blir lång tid när man har tråkigt.. Så riktigt roligt. Men jag sa till rektorn för IB att jag inte skulle bestämma mig dirr utan iaf komma tbx ngn dag. Fast iofs tycker jag att det är HELT onödigt, jag har redan bestämt mig att det är på Thorén jag vill gå. Även om jag hade haft skitroliga kompisar på Katedral hade jag nog inte gillat linjen spec mkt. Eller kanske linjen men inte pluggandet, seriöst jag hade dött! Jag skulle aldrig haft tid att plugga så mkt som jag skulle ha fått göra där. 3 träningar i veckan + matcher på helgerna, kommer hem 22.30 efter varje träning. Innan träningarna skulle jag inte ha hunnit för då ska man ju käka och slappa lite efter skolan. Nej fy.. Rektorn höll med mig på den punkten när jag sa det med träningar och ont om tid, yeee=) Han tog iaf ledigt åt mig så jag skulle kunna "prova på" den skolan, kinda schyst=)
Vi ska iaf till Fjällnora(?) imorn, jag och Becca ska inte sova över, vi har inga sovsäckar eller nåt här i Uppsala så det går inte. Vi tar buss(?) tillbaka och chillar in tha apartment istället;)
Men nu ska jag hoppa in i duschen snabbt och sen blire till att sova. Skönt med lite sovmorgon imorn, ska mötas 11.00:) NATTI

förlåt för j*vlig uppdatering av bilder men min lidlkamra har som sagt nå fel och bilderna blir helt suddiga, plus att batterit tog slut igår när jag skulle ta kort-.- ha    ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0