Back from väsby

Nu sitter jag nyduschad i nattlinne och ska snart göra lite grönt te som tydligen ska rena kroppen, yeah;D Kul på träningen iaf, sämst i början och kunde inte träffa mål men sen gick de bättre och gjorde 2 mål på mindre än fem minuter på match, haha "skryt". Ähh man måste ju få skryta lite ibland haha;)
När jag satt på tåget hem kom en hippie/skogsmulle in och frågade om han fick plats (han menade då där jag satt vid ett fönster med platser mitt emot) och jag sa ju ja såklart men liksom, vrf skulle han sitta bredvid mig? det var typ helt tomt i vagnen och säkert i resten av tåget också.. aja, han kanske giller lökiga tjejer i träningskläder haha;D

btw ringde tränaren mamma för några dagar sen och ville att jag skulle vara med på SM. Hade inte ens vart med på min första officiella träning än=D yäh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0