Back from School

Kom precis hem. Hamnade i klass IB1B med lite andra folk. Tjejerna i klassen var inte min "typ" av tjejkompisar men killarna verkade schysta iaf. Snackade inte så mkt med ngn i klassen, frågade efter penna typ bara haha;D Men spela roll. Jag har ju Becca som väntar med mat på bordet hemma haha, not. På tal om Becca kom hon och Moggan och mötte mig så satt dom med mig när vi hade lunch. Ville inte käka med några jag inte känner, om jag ens skulle sitta med dom(?) men whatever, får väl snacka lite imorn, kände mig lite sträv idag..haha;D
Men nu ska jag se om jag hittar ngt att äta sen ska jag kolla upp tågtiderna igen, har träning idag i Upplands väsby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0