Avesta=sug

Jag har inte legat i min egen säng sen i måndags. okej, inte så länge men man saknar den haha xD
Men iddin glömde kameran hemma så jag kunde inte ta några bilder från igår, men det kanske var några andra som tog som jag kan snylta från. Jag kom iaf hem till Tojan och dom väntade på att jag skulle komma så vi kunde dra ut, fixade mig lite bättre där och sen drog vi in till stan. Inte så kul där då, typ bara lodare å blä. Så träffade vi några andra, var hemma hos dom ett tag och drog till pizzan sen för några var hungriga. Sen drog jag och Becca tillbaks till Tojan, det är så värdelöst i Avesta så de finns inte! Men nu är det EN VECKA kvar tills vi flyttar! fyfan vad jag längtar:')
Men ska kolla film nu och sen ska jag se om jag kan snylta ihop lite bilder;D

Jag säger bara; flytta ALDRIG till avesta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0