A&D

Nu är jag uppdaterad i bloggvärlden och börjar bli smått hungrig.. Mammi har lovat att göra pastasallad med osttärningar i åt mig:D jag vääntaaar... med hunger-.- Men tänker inte äta ngt innan, nu får det vara nog. Har varit alldeles för onyttig på senaste tiden, småätit heeeela tiden typ. Mig och Becca tillsammans en längre tid = ONYTTIGA! Hur ska det gå i uppsala? Jag hade ju börjat blivit nyttig:A
Men nu för att inte tänka på hungern ska jag kika film, Angels and Demons, någon som vet om/tycker den är bra?;) Tom Hanks är isf bra, det vet jag!
CYA


Kommentarer
Postat av: Anonym

ellerhur:( men det är bara för det är sommarlov och man har inget att göra!!!!!

2009-07-25 @ 16:50:51
URL: http://beccaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0